torsdag 17 december 2009

Kall och snöig trädgård...






















6 kommentarer:

  1. Vintern är bra vacker den också! Beundrar verkligen ert växthus - ljuvligt!!
    Det verkar som att vi får en vit jul i år :)
    God Jul!

    Åsa

    SvaraRadera
  2. Vackra vinter bilder men nog är det ändå våren och sommaren även hösten är bra årstider. Ska bli så kul när frökatalogerna börjar komma och man får bläddra och planera för nästa odlingssäsong...vi får ju fröna till jobbet rätt fort så man får tumma påsarna och dra in doften av frön.
    Ha en bra julhelg!

    SvaraRadera
  3. Vad vackert du visar för oss.
    Tänk om vi får ha snön kvar över julen.
    Gillar ditt växthus jättemycket.
    Helst av allt skulle jag viljat haft ett egen byggt.
    Men det blev för svårt och dyrt.
    Alla längtar till våren men jag tycker att det är så underbart med vintervila tids nog kommer våren med full rulle.
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  4. Fina snöbilder! Gillade särskilt den med växthuset:)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Tack för dina gulliga ord hos mig.. roligt att du följa kalendern.. =). Vilka underbara vinterbilder du visar och den med växthuset är ju undebar, tänk om jag hade ett så vackert växthus.. God JUL.. önskar jag dig..Moa

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på julen :O).....här drabbades barnen av magafari så vi har haft en mindre trevlig jul *suck* men vad kan man, synd att julen bara är en ggr/år....man har ju så stora förväntningar innan....

    SvaraRadera