onsdag 14 april 2010

Lite bilder på vad som kom med mig hem från mässan...

























6 intensiva dagar på mässan full rulle från morgon till kväll men det var det värt...
träffade en massa trevliga människor...
som utställare hinner man inte se så mycket själv men lite fick jag shoppat i alla fall...
träffa en blogg vän det var riktigt trevligt...hoppas din ros börjar trivas i Uppsala.
Hade hoppats att jag skulle hinna på en föreläsning men... hann åtminstone köpa boken...
har inte hunnit läsa den ännu men vilka fina bilder.

5 kommentarer:

  1. Det är så trevligt att gå på trädgårdsmässor och jag hoppas kunna åka nästa år till S-holm. Har varit två gånger dit och jag gillar!

    Böcker kan man inte ha för många av det är så roligt att bläddra och drömma :)

    Ha det gott
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer om en hängmatta mellan björkarna. Å kanske humle eller nåt liknande som får växa utmed stammarna. Nu får sommaren gärna komma med stora kliv!

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker du fick med dig från mässan!
    Det var väldigt trevligt att träffa dig!!;o) Är mycket glad över rosen, den kommer att bli super här! Har tre kanadensare som växer här och de är dom enda rosor som klarat sig utan minsta skada efter vintern! Jag borde satsa mer på såna!!
    Ha det bra / Margot

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Oj var du också på mässan...jag gick förbi er, jag tror mig veta var du jobbar :) Jag köpte också boken...
    /nina

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för kommentar hos mig. Jag hann inte åka till mässan men är glad ändå. Boken har jag skickat efter. Ja, det blir spännande att se hur det går med rosorna, jag har ju nästan bara härdiga sorter, minst zon 4 hos oss. Ha det gott!
    Hälsningar Inger

    SvaraRadera