torsdag 10 juni 2010

Vill visa lite bilder från uterummet som jag är sååå nöjd med ...







5 kommentarer:

  1. Åh...när jag blir stor ska jag ha en likadan :)

    SvaraRadera
  2. Så mysigt och trevligt du har i ditt uterum där sitter man gärna och dricker kaffe :)

    Ps. När vi var till ditt jobb härom kvällen och shoppade så såg jag dig men du hade kunder så jag iddes inte störa med att säga hej :)

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Ljuuuuvligt :) Där skulle man verkligen trivas! Perfekt helhet.

    Åsa

    SvaraRadera
  4. Ditt uterum är så vackert!

    SvaraRadera
  5. Såå underbart uterum!
    Varför får jag aldrig varken uterum eller växthus... när det är det enda jag önskar mig år efter år... suck! Njuter av bilder så länge:-)

    Ha en fin början på veckan! H.
    PS Fint i trädgården du har just nu:-)

    SvaraRadera