lördag 3 juli 2010

Njuter av sommar värmen ...

har lite svårt att bara sitta och njuta finns så mycket att pyssla med i trädgården men de gånger jag tar mig tid att bara sitta så har jag mina favorit ställen ,här i växthuset hittar ni mig om det inte är för varmt ute..
och här om kvällarna är varma... det är några veckor än tills lite semester så det är att njuta av all ledig tid nu så länge vi har sol o värme,i morgon lovas det ännu bättre väder då blir det nog att söka sig till havet och ta lite solbränna.
Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt du har fixat i växthuset! Förstår att du trivs där!Nu är det bara på förmiddagar och kvällar det går att pula i trädgården när det är så här hett!
    Men det blommar friskt på i rabatterna trots hettan!
    Ha en skön söndagskväll!
    //Margot

    SvaraRadera
  2. Augusta Luise är inte särskilt härdig, zon 3-4, så den är på gränsen hos mig! Den var för vacker att motstå och rabattrosor brukar klara sig rätt bra under vintern när de är begravda med snö! Jag tar ofta chanser med knappt härdiga rosor och för det mesta går det bra!
    Ha det gott!
    //Margot

    SvaraRadera